Jeśli zastanawialiście się kiedykolwiek jakie treści cieszą się największą popularnością na YouTube, największym serwisie oferującym darmowe unmieszczanie materiałów wideo, odpwowiedź na to pytanie znajdziec w raporcie YouTube Trends przygotowanym przez firmę Sotrender.
W najnowszym raporcie Sotrendera marki Fundacji WOŚP pojawia się aż dwukrotnie: zarówno jako kanał Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, w kategorii NGO i akcje społeczne, jak również KręciołaTV w kategorii Portale internetowe.
Oficjalny profil Fundacji WOŚP, spośród wszystkich kanałów obecnych w seriwisie YouTube zajmuje pierwsze miejsce w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów, skupiajac wokół siebie 27 334 użytkowników serwisu, z współczynnikiem przyrostu wynoszącym 2% w stosunku do poprzedniego badania Sotrendera.
Spośród wszystkich polskich organizacji pozarządowych i akcji społecznych, kanał prowadzony przez Fundację WOŚP zajął również drugie miejsce pod względem ilości wyświetleń (433 790), ustepując miejsca jedynie profilowi NCKultury (479 854). Również w tym wypadku utrzymana została tendencja wzrostowa - w stosunku do poprzedniego badania, wideo na profilu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zobaczyło o 2% więcej użytkowników serwisu.
Niezawodni okazali się również sympatycy Orkiestry na YouTube. Profil WOŚP odnotował 1 945 aktywności pod zamieszczonymi materiałami wideo, plasujac się na samym szczycie stawki w swojej kategorii.
To jednak nie koniec dobrych wiadomości! W kategorii NGO i akcje społeczne najlpszym wideo, zarówno pod względem polubień, komentarzy, jak i wyświetleń, okazała się relacja z ogłoszenia wyniku 26. Finału WOŚP! Dziękujemy, że byliście z nami!
Doskonałym wynikiem może pochwalić się również KręciołaTV. Kanał internetowej telewizji WOŚP zajął dziewiąte miejsce pod względem ilości subskrybentów (73 878) wśród wszystkich polskich portali internetowych obecnych na YouTube, odnotowując przyrost w stosunku do poprzedniego badania o wartości 5%!
Kręcioła zajęła także zaszczytne, drugie miejsce pod względem ilości wyświetleń (4 622 624), wyprzedzając w swojej kategorii takie portale jak choćby Gazeta.pl (3 435 632) czy Plejada (2 584 915). Również w tym zestawieniu pozycja KręciołaTV umacnia się, a sam kanał notuje systematyczny wzrost, wynoszący 7%.
Całkiem nieźle wygląda również kwestia aktywności na prowadzonym przez Fundację WOŚP profilu. Kanał KręciołaTV zajął pod tym względem ósme miejsce w kategorii (11 381).
Dziękujemy, że chcecie oglądać przygotowane przez nas treści. Nieustannie pracujemy nad tym, aby dostarczać Wam materiały najwyższej jakości, tym bardziej cieszą nas widoczne fekty naszej pracy.
Jeśli jeszcze nie subskrybujecie naszych kanałów, koniecznie zajrzyjcie na profil Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz KręciołaTV!