Wielkie emocje towarzyszyły nie tylko uczestnikom meczu, zgromadzonym na trybunach kibicom, ale także widowni przed telewizorami. Ponad 1,3 miliona osób śledziło w domach liczne bramki, które padły przy Łazienkowskiej w niedzielne popołudnie. Bramki dla TVN strzelili Robert Stockinger, Cezary Kucharski i Łukasz Wójcik. Natomiast strzelcami drużyny WOŚP zostali Dariusz Dudek, Jan Szczęsny i Wojciech Mazolewski. Drużyna TVN zwyciężyła 4:3. Tegoroczne zmagania w ramach Wielkiego Meczu przyciągnęły przed ekrany ponad 416 000 widzów więcej niż piłkarskie starcie drużyny TVP kontra TVN z 2015 roku. Wzrost oglądalności tegorocznego Wielkiego Meczu dał stacji TVN pozycję lidera pasma popołudniowego, osiągając ponad 11% udziału w rynku.
Ze sprzedaży biletów na Wielki Mecz udało się uzyskać prawie 430 tys. zł. a z sms-ów 125 tys. zł! Cały dochód ze sprzedaży biletów na Wielki Mecz oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu ”Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, a dokładniej na zakup wielofunkcyjnej karetki dla Izby Przyjęć.
(TVN)