FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
ogłasza 57. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży
w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji
I. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby medyczne dla dziecięcej kardiochirurgii oraz anestezjologii i intensywnej terapii dzieci:
- aparat do pozaustrojowego utlenowania krwi ECMO – 5 zest.
- aparat do krążenia pozaustrojowego (płuco-serce) – 7 szt.
- wymiennik ciepła do zabiegów kardiochirurgicznych – 8 szt.
- echokardiograf – 5 szt.
- sternotom – 14 szt.
- system do ogrzewania płynów infuzyjnych/krwi – 63 szt.
- zestaw do trudnej intubacji – 52 szt.
- monitor bólu/analgezji – 9 szt.
- aparat do terapii oddechowej wysokim przepływem – 61 szt.
- urządzenie do pomiaru oksygenacji mózgowej NIRS – 8 szt.
- respirator nieinwazyjny – 44 szt.
Wyżej wskazane ilości mogą zostać zakupione od różnych Oferentów. Ostateczna wersja ilości przyjętych do kontraktów zostanie określona po przeprowadzonych negocjacjach w trakcie Konkursu Ofert.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt. I. w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po obowiązkowym przystąpieniu do Konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl.
Warunkiem otrzymania dokumentacji konkursowej, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 3500,00 zł netto+23% VAT – od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć – dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura VAT z zastosowaniem obowiązującej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 12.05.2021 r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: [email protected]; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury VAT).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zamknięte koperty z dokumentami formalnoprawnymi, będącymi zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt. I., należy dostarczyć do siedziby Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy ul. Dominikańskiej 19c w W-wie, do dnia 31.05.2021 r. do godz. 16.00, natomiast koperty z ofertami wstępnymi do godz. 12.00 w dniu 10.06.2021 r. Ze względu na sytuację epidemiologiczną koperty z dokumentami formalnoprawnymi oraz ofertami wstępnymi należy dostarczyć do Fundacji za pomocą poczty lub firmy kurierskiej.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie ofert wstępnych odbędzie się w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, ul. Łączyny 5 w dniu 14.06.2021 r. ok. godz. 9:00 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo jednego przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nie otwierania i nie rozpatrywania złożonej oferty).
Negocjacje będą się odbywały w dniach: 14-15.06.2021 r. Ze względu na sytuację epidemiologiczną w negocjacjach może brać udział maksymalnie trzech przedstawicieli Oferenta.
W czasie Konkursu Ofert będzie przestrzegany reżim epidemiologiczny wymagany przepisami szczególnymi. Osoby, które nie okażą zaświadczenia o przyjęciu dwóch dawek szczepionki na Covid19, zostaną poddane badaniu wymazowemu.
Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji podany na platformie konkursowej może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków prawnych.