Za nami premiery dwóch edycji książki Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” z artykułami przygotowanymi przez Dział Komunikacji Fundacji WOŚP o nowoczesnych technologiach wykorzystywanych przez Orkiestrę. W 2023 roku ukazała się książka Philipa Kotlera „Essentials of Modern Marketing - Poland Edition” w wersji angielskiej, natomiast 22 maja br., podczas oficjalnej gali, premierę miała polska wersja językowa książki.
Philip Kotler to profesor marketingu międzynarodowego w Kellog School of Management na Northwestern University, zwany ojcem marketingu. Jest autorem książek o podstawach marketingu, z których korzystają studenci tego kierunku na całym świecie. Jest także twórcą Kotler Impact - organizacji, która zrzesza marketingowców i której misją jest budowanie zrównoważonego rozwoju.
Od 2022 roku Kotler Impact zajmuje się również wydawaniem książki „Essentials of Modern Marketing” - „Podstawy Nowoczesnego Marketingu”, czyli publikacji, w której zasady marketingu poparte są przykładami i case'ami charakterystycznymi dla poszczególnych rynków w różnych krajach na świecie.
WOŚP przenosi wolontariat na inny poziom!
W 2023 roku ukazało się wydanie „Essentials of Modern Marketing. Poland Edition" - pierwsza książka marketingowa poświęcona sukcesom rynkowym w Polsce. Premiera książki miała miejsce 16 maja 2023 roku w Warszawie podczas uroczystej Gali w Hotelu Westin.
Do udziału w tym wyjątkowym projekcie została zaproszona również Fundacja WOŚP. Nasz case study w przystępny sposób omawia, w jaki sposób zmieniał się wymiar wolontariatu. Dzięki uprzejmości autorów, mieliśmy okazję podzielić się z międzynarodowym gronem odbiorców tym, jak na przestrzeni lat, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wolontariuszy i darczyńców, Fundacja, jako lider wśród NGO w kraju, tworzyła i ulepszała narzędzia online umożliwiające czynny udział w organizacji Finałów WOŚP. Działania te możliwe były dzięki zaangażowaniu partnera Fundacji - marki Mastercard, która stoi m.in. za ogromnym sukcesem eSkarbonki.
Książkę można kupić na platformie Amazon.
Po sukcesie z 2023 roku, Fundacja WOŚP otrzymała ponowne zaproszenie do współtworzenia - tym razem - pierwszego polskiego wydania "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu". Premiera książki miała miejsce, 22 maja br. podczas konferencji Infoshare w Gdańsku. Panel dyskusyjny swoją obecnością uświetnili Bartosz Woznicki (Clovin Group), Katarzyna Ostojska (Raben Logistics) oraz dr Jacek Kotarbinski.
Książkę "Essentials of Modern Marketing - Podstawy Nowoczesnego Marketingu" można zakupić na portalu Amazon.
Kup książkę na Amazon
Serdecznie zapraszamy do lektury! Dziękujemy Kotler Impact za możliwość wzięcia udziału w tym wyjątkowym projekcie.