Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłasza 63. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji.
I. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby medyczne dla dziecięcych oddziałów okulistycznych, poradni okulistycznych i bloków operacyjnych:
- mikroskop operacyjny – 10 szt.
- unit do chirurgii okulistycznej – 6 szt.
- stół operacyjny z fotelem operatora/asystenta – 10 szt.
- przenośny aparat USG – 10 szt.
- laser diodowy do fotokoagulacji siatkówki – 11 szt.
- laser mikropulsowy do cyklofotokoagulacji – 9 szt.
- angio OCT z funkcją angiografii fluoresceinowej z ramieniem do badania w pozycji leżącej – 13 szt.
- angio OCT klasyczne – 7 szt.
- aparat USG z UBM – 9 szt.
- laser mikropulsowy do fotokoagulacji siatkówki – 7 szt.
- aparat do pełnego badania ERG – 11 szt.
- funduskamera szerokokątna – 12 szt.
- perymetr komputerowy – 9 szt.
- autorefraktometr ręczny – 69 szt.
- autorefraktometr stacjonarny – 39 szt.
- ręczny aparat ERG – 39 szt.
- lampa szczelinowa z tonometrem i soczewkami – 49 szt.
- ręczna lampa szczelinowa – 69 szt.
- foropter – kompletne urządzenie do badania refrakcji – 27 szt.
- wziernik pośredni z soczewkami – 85 szt.
- synoptofor z listwami pryzmatycznymi – 48 szt.
Wyżej wskazane ilości mogą zostać zakupione od różnych Oferentów. Ostateczna wersja ilości przyjętych do kontraktów zostanie określona po przeprowadzonych negocjacjach w trakcie konkursu ofert.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt I w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po obowiązkowym przystąpieniu do konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl.
Warunkiem otrzymania dokumentacji konkursowej, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 3500 zł netto+Vat – od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć – dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura Vat z zastosowaniem odpowiedniej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 02.11.2022 r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: [email protected]; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury Vat).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Dokumenty formalnoprawne, będące zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt. I, należy dostarczyć w zapieczętowanej kopercie do siedziby Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy ul. Dominikańskiej 19c w W-wie, do dnia 17.11.2022 r. do godz. 16.00 lub w formie elektronicznej na adres [email protected] do dnia 17.11.2022 r. włącznie. Oferty wstępne, bezwzględnie w formie papierowej, należy dostarczyć w zapieczętowanych kopertach do siedziby Fundacji do godz. 14.00 w dniu 24.11.2022 r.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie ofert wstępnych odbędzie się w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, ul. Łączyny 5 w dniu 28.11.2022 r. ok. godz. 9:00 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nieotwierania i nierozpatrywania złożonej oferty).
Negocjacje będą się odbywały w dniach: 28-30.11.2022 r. Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji, podany na platformie konkursowej, może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków prawnych.