FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY ogłasza 52. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji.
I. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby medyczne przeznaczone do diagnostyki obrazowej dzieci:
- aparat do badań w rezonansie magnetycznym 1,5 T o średnicy gantry 70cm - 9 szt.
- aparat do badań tomografii komputerowej 64 rzędowy – 9 szt.
- aparat do badań tomografii komputerowej klasy premium – 4 szt.
- aparat rentgenowski stacjonarny typu telekomando - 10 szt.
- aparat rentgenowski stacjonarny typu kostno-płucny – 5 szt.
- aparat do znieczulania dzieci w środowisku MRI – 9 szt.
- kardiomonitor do pracy w środowisku MRI – 9 szt.
Wyżej wskazane ilości mogą zostać zakupione od różnych Oferentów. Ostateczna wersja ilości przyjętych do kontraktów zostanie określona po przeprowadzonych negocjacjach w trakcie konkursu ofert.
Ilości wyżej określone mogą ulec zmianie.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt I w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po przystąpieniu do konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl
Warunkiem otrzymania ‘dokumentacji konkursowej’, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału
w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 3000 zł netto+Vat - od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć - dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura Vat z zastosowaniem odpowiedniej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 02.04.2019r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: [email protected]; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury Vat).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zamknięte koperty z dokumentami formalnoprawnymi, będącymi zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt I, należy dostarczyć do siedziby Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy ul. Dominikańskiej 19c w W-wie, do dnia 22.04.2019r. do godz. 15.00, natomiast koperty z ofertami wstępnymi do godz. 14.00 w dniu 25.04.2019r.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie ofert wstępnych odbędzie się w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, ul. Łączyny 5
w dniu 7 maja 2019r. ok. godz. 9:00 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nie otwierania i nie rozpatrywania złożonej oferty).Negocjacje będą się odbywały w dniach: 07-09.05.2019r.
Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji podany na platformie konkursowej może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków prawnych.