Ogłaszamy 72. Konkurs Ofert
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłasza 72. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji.
FUNDACJA WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
ogłasza 51. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu
podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji
I. PRZEDMIOT OFERTY – wyroby medyczne przeznaczone dla oddziałów
neonatologicznych I i II stopnia referencyjności oraz oddziałów intensywnej terapii noworodków i dzieci:
* aparat USG - 100 szt.
* mobilny przyłóżkowy cyfrowy RTG - 20 szt.
* inkubator zamknięty – 280 szt.
* materac grzewczy żelowy - 90 szt.
* aparat do ogrzewania gorącym powietrzem – 80 szt.
* kardiomonitor nieinwazyjny noworodkowy – 290 szt.
* pulsoksymetr stacjonarno-transportowy dla noworodków – 430 szt.
* pompa infuzyjna objętościowa – 200 szt.
* pompa infuzyjna strzykawkowa – 500 szt.
* urządzenia do dekontaminacji wnętrza karetek N przy pomocy mgły mikrozolowej - 15 szt.
* “ciepłe gniazdko” – 420 szt.
* waga elektroniczna dla noworodków - 340 szt.
II. DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Specyfikacja Istotnych Warunków Kontraktu, Wzór Oferty Wstępnej oraz Regulamin procedur stosowanych przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy zawieraniu kontraktów na zakup wyrobów medycznych określonych w pkt I w drodze Konkursu Ofert – zostaną dostarczone drogą elektroniczną po przystąpieniu do konkursu na platformie konkursowej: konkursofert.wosp.org.pl
Warunkiem otrzymania ‘dokumentacji konkursowej’, przyjęcia oferty wstępnej i dopuszczenia do udziału w Konkursie Ofert jest wpłata na rzecz pokrycia kosztów przeprowadzenia Konkursu w wysokości 3000 zł netto+Vat - od jednego podmiotu, niezależnie od ilości ofert, które podmiot ma zamiar złożyć - dokonana na konto bankowe Spółki Złoty Melon Sp. z o.o. w Alior Banku nr: 51 2490 0005 0000 4520 1469 6832. Spółka Złoty Melon jest wykonawcą w imieniu Fundacji, czynności organizacyjnych związanych z Konkursem Ofert WOŚP. Do każdej wpłaty wystawiona zostanie faktura Vat z zastosowaniem odpowiedniej stawki.
Pobranie dokumentów konkursowych będzie możliwe od dnia 09.10.2018r., po udokumentowaniu wpłaty (skan potwierdzenia wpłaty przesłany mailem na adres: [email protected]; w mailu należy podać obowiązkowo: dane do wystawienia faktury Vat).
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Zamknięte koperty z dokumentami formalnoprawnymi, będącymi zapowiedzią złożenia wstępnej oferty sprzedaży wyrobów medycznych określonych w pkt I, należy dostarczyć do siedziby Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy przy ul. Dominikańskiej 19c w W-wie, do dnia 22.10.2018r. do godz. 15.00, natomiast koperty z ofertami wstępnymi do godz. 14.00 w dniu 30.10.2018r.
IV. TERMIN OTWARCIA OFERT WSTĘPNYCH I PROWADZENIA NEGOCJACJI
Otwarcie ofert wstępnych odbędzie się w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, ul. Łączyny 5 w dniu 5 listopada 2018r. ok. godz. 9:00 (obowiązkowe osobiste stawiennictwo przedstawiciela Oferenta przy otwarciu ofert, pod rygorem nie otwierania i nie rozpatrywania złożonej oferty).
Negocjacje będą się odbywały w dniach: 05-07.11.2018r.
Szczegółowy plan rozpatrywania ofert i prowadzenia negocjacji podany na platformie konkursowej może być zmieniony w toku Konkursu Ofert.
Fundacja WOŚP może przesunąć termin otwarcia ofert i przeprowadzenia negocjacji wyznaczając równocześnie nowy termin bądź odwołać Konkurs Ofert zwracając Oferentom wpłaconą kwotę bez ponoszenia skutków.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłasza 72. Konkurs Ofert i zaprasza do składania wstępnych ofert sprzedaży w celu podjęcia negocjacji z zachowaniem konkurencji.
Nasze Sztaby zagraniczne dzielnie wspierają rodaków w kraju, którzy walczą z żywiołem. Różne formy zbiórek powstały m.in. w Walii, Szkocji, Niemczech, Holandii, Francji czy na Bali.
Dziesięcioletni Gabriel małym bohaterem! Bez zastanowienia pomógł swojej siostrze - przeszedł szkolenie w namiocie RUR podczas Pol'and'Rock Festival i dzięki temu wiedział, jak wykorzystać znajomość udzielenia pierwszej pomocy w praktyce!